Friday, June 10, 2016

Bonnisan 64






+

Indicatii: Colici abdominales La Nou-nascuti si SUGARI. scazut apetit. Constipatie. Eruptie dentara Actiune: Diminueaza colicile abdominales, reducir metorismul si flatulenta. Stimuleaza apetitul, Este antiemético reducand regurgitatiile si eructatiile. Calmeaza cuidado durerea insoteste eruptia dentara. Administrare: Nou nascuti: 5 picaturi de 3 ori pe zi SUGARI pana la luni 6: 10-20 picaturi de 3 ori pe zi SUGARI 6 luni - 1 an: 1 lingurita de 2-3 ori pe zi Efecte secundare Nu prezinta contraindicatii si nici efecte secundare. Nu contine alcool si nici sedante. Compozitie: Oleum Anethum graveolus 0,00162 ml tinospora cordifolia (Guduchi) 0.45mg Capparis spinosa (0.45mg) Himsra Piper longum (Pippali) 0,45 mg Emblica officinalis (amalaki) 0,45 mg Cichorium intybus (Kasani) 0,45 mg Cassia occcidentalis (Kasamarda) 0,45 mg chebula (haritaki) 0,45 mg elettaria cardamonum (ELA) 0,45 mg Achillea millefolium (Biranjasipha) 0,45 mg Tamarix gallica (Jhavuka) 0,45 mg Tribulus terrestris (Gokshura) 0,45 mg Boerhaavia diffusa (0,45 mg) Punarnava Prezentare: 30 ml Tag-uri: Colici FACEM eforturi permanente pentru un Pastra acuratetea informatiilor pentru prezentarea Bonnisan. Rareori olla acestea contine MICI inadvertente: fotografia, pretul sau prospectul Bonnisan olla fi modificate de catre producator fara preaviz sau olla de Europa continental que erori de operare. Bonnisan son Certificatul de conformitate la producator sau distribuidor. 34889 persoane au fost interesate de produsul Bonnisan. Alte Produse productos para la copii Colici Sfatul Farmacistului tratament DUPA zona zoster Mi-au ramas urme pe frunte si pielea Este dureroasa en ACEA zona Dupa ce zoster am avut zona. V-ruga como sa-mi spuneti d. Rezultat ORDENADOR TOMOGRAF CARCINOM Buna ziua, ¿Cómo se juega sa-mi spuneti importa this dimensiunea nodulului (carcinom) importa en agosto el año 2015 avea dimensiunea de 4,7x3,8. Calciul biológica se depune la rinichi? Buna ziua! Eu sunt diabetica SI am complicatii cu Pietrele la rinichi. Am posibilitatea sa sí formeze Pietre daca folosesc. Talpi sloi ziua, Noaptea fierbinti Buna ziua! Am rugamintea yegua sa-mi spuneti si mie ce anume SE cara poate mai en Stari următoarele. meu tatal 70 ani, hiperten. DUPA tratament Ureche curata, vindecata, dar tot infundata! Seara del buna! Am o rugaminte sa ma ajutati pt ca numai stiu ce sa fac! La inceputul Lunii April, am Plecat pe Ploaie si frigorífico sa. Acidul úrico Simptome de guta La Mana si piciorul drept (degetul yegua cu o umflatura gen batatura SI Mont dureros). Ce medicamento recom. Caut o solutie la o iritatie subcutanata Buna ziua, De ceva TIMP (leva de Trei saptamani), am dezvoltat o iritatie subcutanata, el cuidado ma mananca si Ustura la cald (du. pofta de mancare la bebe sub1an Buna ziua! Como vrea sa stiudaca aveti vreun sirop pentru pofta de mancarecum este "bon apetito" cuidado de dar sa mearga la bebe de 1. Branca Ursului si mladite de smeur ziua Buna. Am 24 de ani, sotul 31 si nu stiu din ce Cauza leva de acum 2 ani mi sa dereglat menstruatia, dereglat en sensul ca. Am busto 23 de ani i recomanda pentru acest lucru..pt mina e un mare d. Social




No comments:

Post a Comment